صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
نشست هم اندیشی شورای بهداشتی مسئولان شهر دالکی برگزارشد.+تصاویر اختصاصی
شناسه خبر : 177911397/12/12 - 14

با حضور دکتر خویش دوست رئیس مرکز بهداشت شرستان دشتستان

در آستانه آغاز سال جدید صورت گرفت:

 نشست هم اندیشی شورای بهداشتی مسئولان شهر دالکی با رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان در خصوص ساماندهی دکه ها، پسماند زباله و چشمه آب شاهزاده احمد به میزبانی مرکز بهداشت شهر دالکی برگزار شد.

در این نشست شهردار دالکی با تاکید بر اینکه در حوزه خدمات شهری نگاه شهردار باید به بخش سلامت باشد، اظهار داشت: در بحث بهداشتی دکه ها باید سختگیرانه تر عمل کنیم چون سلامت مسافران و رهگذران دراین مسیر مرتبط با فروش مواد غذایی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی :عباس جاودانی از آماده سازی سایتی جهت پسماند زباله در شهر برازجان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: روزانه شش تن از زباله های شهر دالکی به این مکان انتقال داده می شود.

غلامحسین پناه، رئیس شورای شهر دالکی نیز با بیان اینکه شورا و شهرداری آماده هر نوع همکاری در موضوع های مطرح شده با مرکز بهداشت شهرستان هستند، گفت: از رییس مرکز بهداشت شهرستان دشتستان انتظار داریم اقدامات لازم را در خصوص احداث نمازخانه، کانکس نگهبانی و پانسیون جهت استراحت کادر مرکز بهداشت شهر انجام دهد.

رییس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان اولویت کاری شبکه بهداشت را پسماند زباله، آب آشامیدنی و بهداشت مواد غذایی عنوان کرد و افزود: شبکه بهداشت حتی در صورت بهره مند بودن از تمامی امکانات تنها امکان فراهم نمودن 25 درصد از بهداشت مردم را دارد و 75 درصد باقیمانده به عهده سایر نهادها بخصوص آموزش و پرورش و شهرداری است.

ماریا خویش دوست با اشاره به اینکه مردم خواهان رعایت همه اصول و قواعد از طرف اداره بهداشت هستند، بیان داشت: اگر نهادهای مسئول کار خود را به صورت اساسی و اصولی انجام ندهند از طریق قانون و دادستانی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

خویش دوست از طرح ضربتی بهداشت محیط با بحث مواد تاریخ گذشته از دکه داران شهر دالکی جهت سلامت مسافران نوروزی در هفته آتی خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری، نماینده دادستان و نیروی انتظامی این طرح اجرا خواهد شد. همچنین شهردار دالکی، ریاست و مسئول کمیسیون فرهنگی و بهداشتی شورا، رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان و کارشناسان این مرکز ورئیس اداره آبفا شهرستان دشتستان نیز در این نشست حضور داشتند

.