صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر در دالکی +تصاویر
شناسه خبر : 177921397/12/16 - 12

حمایت های لازم برای بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه خیابان معلم شمالی

آقای بردستانی در بازدید از پروژه های شهر دالکی ابراز داشت:حمایت های لازم برای بهره برداری هر چه سریعتراز پروژه خیابان معلم شمالی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر در دالکی: حمایت های لازم برای بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه خیابان معلم را انجام می دهیم

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی:مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه 15 اسفند ماه با حضور در شهر دالکی از چند پروژه بازدید نمود.

حمید بردستانی در بازدید از پارک بهاران تاکید کرد: بایست المان و نماد مناسبی برای یادمان دو شهید گمنام واقع در این پارک ساخته شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر تصریح کرد: در صورت مصوب شدن پروژه و تامین اعتبار به طور موازی تملک انجام شود. دفتر امور شهری استانداری بوشهر نیز حمایت های لازم برای اجرا و بهره برداری هر چه سریعتر از این خیابان به عنوان مهمترین و پرترافیک ترین خیابان شهر دالکی را انجام خواهد داد.

بردستانی با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: مجموعه پارک ولایت به بازآفرینی، نوسازی شهر و ارتقای شاخص های امید و نشاط جامعه کمک خواهد کرد، به همین دلیل باید توجه ویژه ای به آن شود.

جاودانی: برگزاری نکوداشت مفاخر علمی شهر دالکی

شهردار دالکی با تاکید بر نیاز شهروندان به احداث فضای سبز گفت: پارک ولایت به همراه فضای سبز شهری واقع در آن و به مساحت 1000 متر مربع در دست اجرا است.

عباس جاودانی ادامه داد: همچنین تا پیش از فرا رسیدن عید نوروز المان شهر دالکی در پارک فرهنگ این شهر نصب خواهد شد. این المان با اعتبار 50 میلیون تومان در حال ساخت است.

وی در بازدید از پارک بهاران واقع در خیابان ورودی شهر دالکی، اذعان داشت: پارک بهاران با حدود 3 هکتار مساحت به عنوان پارک اصلی شهر دالکی پذیرای بخش اعظمی از مسافران نوروزی است و برای ایام تعطیلات آماده سازی خواهد شد. این پارک دارای یک حلقه چاه، یادمان دو شهید گمنام، نمازخانه، ساعت و تقویم خورشیدی، گرمابه و سرویس بهداشتی می باشد.

جاودانی از برگزاری نکوداشت مفاخر علمی شهر دالکی خبر داده و افزود: این نکوداشت با هدف تجلیل از مفاخر علمی شهر دالکی، روز دوشنبه 20 اسفند ماه و با حضور پروفسور دالکی، پروفسور شیخی و سایر نخبگان و مفاخر این شهر برگزار خواهد شد.

پناه: با توجه به شرایط خاص شهر دالکی همکاری و مساعدت بیشتری در جهت توسعه شهر انجام شود

رییس شورای اسلامی شهر دالکی عنوان کرد: امیدوارم با توجه به شرایط خاص شهر دالکی (دروازه ورودی استان زرخیز بوشهر) و حسن نیت مدیر کل امور شهری همکاری و مساعدت بیشتری در جهت پیشرفت و توسعه شهر در زمینه های مختلف شهری انجام شود.

غلامحسین پناه تاکید کرد: به طور قطع همکاری و مساعدت بیش از پیش دفتر امور شهری استانداری راهگشای بسیاری از مشکلاتی که در حوزه های مختلف گریبانگیر شهر دالکی است، خواهد بود. لذا از مدیرکل محترم درخواست دارم از نظر اعتبارات عمرانی و به ویژه قیر یارانه ای این شهرداری را یاری رساند.

رییس شورای اسلامی شهر دالکی همچنین خواستار تامین اعتبار برای انجام تملک در خیابان معلم شمالی، المان ورودی شهر و رفع مشکل سند زمین های شهر دالکی با بنیاد مسکن و منابع طبیعی گردید.

گفتنی است از پارک فرهنگ، پارک بهاران، ایستگاه مطالعه واقع در خیابان غدیر، محل احداث پارک ولایت و ساختمان جدید شورای اسلامی شهر دالکی واقع در خیابان شهدا بازدید صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی در ادامه و پس از ادای احترام به مقام شهدا، آیین درختکاری به مناسبت 15 اسفند ماه و با حضور جمعی از دانش آموزان دبستان علامه مجلسی شهر دالکی در گلزار شهدا این شهربرگزارشد

.