صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
درنماز جمعه شهر دالکی:
شناسه خبر : 178041398/01/23 - 16

حضور حداکثری مردم در حمایت از سپاه

حضور حداکثری مردم در حمایت از سپاه درنماز جمعه شهر دالکی

 رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره):اگر سپاه نبود کشور هم نبود. 

در حمایت از نهاد ارزشمند سپاه پاسداران صورت گرفت:

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی: نماز دشمن شکن جمعه امروز با حضورگسترده بسیجیان ، سپاهیان ،اعضای شورای اسلامی شهر ،شهردار ،جامعه روحانیت ،دانش آموزان و مردم ولائی شهر دالکی برگزار گردید.

حاج آقا طالبی امام جمعه شهر ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا ،سپاه را یکی از دست آورده های بزرگ انقلاب برشمرد و توانائی های سپاه در حفظ ارزش های انقلاب و نظام ،توسعه و عمران کشور در داخل ،کمک به کشورهای اسلامی منطقه در فتنه ها و خنثی کردن توطئه های شیطان بزرگ برای نمازگزاران مطالبی بیان نمود.

سخنران ویژه این هفته نماز جمعه سرگرد شهدوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی شهر دالکی بود که از حمایت همه جانبه مردم و سایر نهادها از سپاه تقدیر نمود و بیان داشت :ما سپاهیان با عظم جدی تر در پاسداشت از ارزش ها ی انقلاب و نظام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی : با توجه به فراخوان عمومی مبنی راهپیمائی بعد از نماز جمعه ،شرایط جوی اجازه راهپیمائی را به نمازگراران نداد و در مصلی نماز جمعه حمایت های خود را از این نهاد ارزشمند و انقلابی با شعارها و فریادهای کوبنده خود اعلام کردند.

در حاشیه این مراسم از دوتن از بسیجیان فعال شهر آقایان ابراهیم عبدالهی و سید علی حسینی توسط ستاد نماز جمعه شهر با اهدا لوح تقدیر بعمل آورده شد

.