صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
جلسه شورای اداری شهر دالکی با حضور مسئولین شهر و روسای ادارت در دفتر شورا برگزار گردید
شناسه خبر : 188071398/02/31 - 15

این جلسه با هدف هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات لیالی قدر،عید فطر،15خرداد و رحلت امام برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهر دالکی با حضور مسئولین شهر و روسای ادارت در دفتر شورا برگزار گردید این جلسه با هدف هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات لیالی قدر،عید فطر،15خرداد و رحلت امام برگزار شد.

 جلسه شورای اداری شهر دالکی با حضور مسئولین شهر و روسای ادارت در دفتر شورا برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهردالکی:

جلسه شورای اداری شهر راس ساعت ۱۰ صبح با دعوت قبلی از مسئولان و روسای ادارات در محل دفتر شورای شهر برگزار گردید

.

غلامحسین پناه ریاست شورا که دبیر برگزاری جلسه را برعهده داشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک بمناسبت میلاد امام حسن (ع) به حاضرین بیان داشت : در خرداد ماه مناسبت های ملی -مذهبی داریم که انتظار می رود سایر نهادها و دستگاهها در این مراسمات مشارکت فعال داشته باشند.

پناه به این مراسمات اشاره کرد و گفت: شب های قدر مانند سالهای قبل در شهر برگزار خواهد شد واز اداره برق تقاضا نمود روشنائی خیابانهای منتهی به برگزاری مراسم را تامین نماید،همچنین از اداره آبفا و شهرداری تقاضا نمود همکاری لازم را با این کانون ها داشته باشند.

پناه اضافه نمود : حوزه مقاومت بسیج برنامه ریزی لازم جهت تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) ، گرامیداشت سالروز ارتحال امام(۱۴ خرداد) را در دستور کار قرار دهد.

ایشان همچنین از مسئولین شهر و مردم جهت حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس دعوت بعمل آورد.

پناه گفت : با توجه به ابلاغیه ای که از فرمانداری به شورا رسیده که اشاره دارد به عدم تخصیص یافتن گاز مایع به شهرهای دارای گازرسانی، از مردم درخواست نمود هرچه سریعتر نسبت به گرفتن انشعاب گاز اقدام نمایند

.

حاج سید عبدالهادی طالبی امام جمعه شهر ضمن قبولی طاعات و تبریک این روز به حاضرین،از دستگاههای مسئول خواست که امکانات لازم و امنیت کافی برای برگزاری لیالی قدر را فراهم نمایند.

طالبی همچنین خواستار برگزاری مراسمات پر شوری برای سوم خرداد،۱۴ خرداد،روز قدس و عید سعید فطر از نهادهای مسئول را شد.

ایشان همچنین از مردم شریف شهر تقاضا نمود مانند سالهای قبل مراسمات برای اموات خود را به صورت تجمیع در روز عید سعید فطر در مصلی برگزار کنند.

آقای حسین رضوانی معاونت شهرداری در جلسه امروز خبر داد: مردم شریف شهر با مراجعه به شهرداری می توانند عوارض ملک خود را به صورت اقساط پرداخت نمایند.

در جلسه امروز از آقای اکبر نجاتی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی از طرف مجموعه شورا و شهرداری با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد

.