کد خبر: 16780
تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 - 14   2 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب

مدرسه راهنمایی شهید مطهری

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمائی شهید مطهری

بسمه تعالی

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب

به گزارش روابط عمومی: مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور شهردار ، امام جمعه،ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر،اعضا ستاد دهه فجر در مدرسه شهید مطهری برگزار شد که طی آن زنگ انقلاب توسط امام جمعه نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی : حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهای طالبی امام جمعه شهردر این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: بنیانگذار ما نه برای اعتلای نام خود و قدرت حزب، انجمن، گروه و نزدیکان خود بلکه فقط برای اطاعت از فرمان الهی این کار را انجام داد، به همین دلیل است که ما در هیچ انقلابی در سطح جهان سراغ نداریم که دشمنی دشمنان با چنین شقاوتی صورت گرفته باشد.

وی یاد و خاطره همه کسانی که در راه پیروزی انقلاب تلاش کردند اما امروز نیستند را گرامی داشت و گفت: امیدواریم تا جایی که توان داریم در راه اعتلای ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم. امام پیروزی انقلاب را آغاز راه و پله اول دانست و امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب معنای این عبارت را در می‌یابیم. طالبی افزود: امیدوارم نظام روزبه‌روز به سمت ارزش‌های والای خود نزدیک‌تر شود و خداوند بر توفیقات کسانی که برای این انقلاب تلاش می‌کنند بیافزاید

.

شهرداری دالکی