کد خبر: 17801
تاریخ انتشار: سه شنبه 20 فروردین 1398 - 14   9 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

بمناسبت روز پاسدار دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی شهردالکی

🌹میلاد سراسر نور امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

بمناسبت روز پاسدار: دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با فرمانده حوزه مقاومت شهید مصطفی خمینی 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهردالکی: بمناسبت سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار مهندس جاودانی شهردار در معیت غلامحسین پناه ریاست شورا،آقای جوکار و خانم دانش اعضای شورا،آقای رضوانی معاونت و آقای خرمی حراست شهرداری به دیدار آقای شهدوست فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج مصطفی خمینی شهر رفتند.

مهندس جاودانی : در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: با توجه به اقدام اخیر شیطان بزرگ در قراردادن سپاه بعنوان تروریست وظیفه همه دانست که در کنار این نهاد ارزشمند باشیم ،این نیروی ارزشی خدماتی ارزنده به کشور ارائه می کند.

غلامحسین پناه نیز ضمن تبریک این ایام و روز پاسدار با پیامی از امام که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود به بیان دستاوردهای کشور با کمک سپاه پرداخت و از زحمات شبانه روزی پرسنل این نهاد تقدیر و تشکر نمود.

سرگرد شهدوست ضمن خیرمقدم ،از همکاری مجموعه شهرداری و شورا با حوزه مقاومت بسیج در زمینه های مختلف تقدیر بعمل آورد و رسالت خویش و همرزمانش در سپاه را صیانت از انقلاب و دستاودرهای آن دانست . در پایان با اهدا لوح سپاس از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر از زحمات فرمانده حوزه و همکارانش تقدیر بعمل آمد

.

شهرداری دالکی