کد خبر: 17803
تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 14   10 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

امام جمعه :شهر دالکی بعنوان دروازه ورودی استان باید به صورت ویژه از نگاه استان دیده شود.

میلاد علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز مبارک باد

در اولین جلسه شورای اداری شهر سال۹۸ در دفتر شورای شهر توسط امام جمعه مطرح شد:

 شهر دالکی بعنوان دروازه ورودی استان باید بصورت ویژه از نگاه استان دیده شود. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهردالکی: اولین جلسه اداری شورای شهر که در دفتر شورا با حضور امام جمعه،شهردار ، رئیس و اعضای شورا،فرمانده کلانتری، جانشین پلیس راه برازجان -دالکی،رئیس مرکز بهداشت ، رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی،رئیس اداره گاز،رئیس اداره برق ،رئیس اداره آبفا،رئیس اداره ورزش و جوانان ،رئیس مرکز بهزیستی و مسئول کتابخانه شهر حضور داشتند.

جلسه راس ساعت ۱۰صبح با دعوت قبلی از مسئولان شهر شروع شد.

غلامحسین پناه ریاست شورای شهر: ضمن تبریک این ایام ،روز جانباز و خیر مقدم به حاضرین در جلسه ،از زحمات مسئولان ادارجات در پیشرفت شهر تقدیر بعمل آورد.

پناه افزود :درسال جدید با همدلی و همکاری در توسعه و پیشرفت شهرمان تلاش نمائیم ورفاه و تکریم مردم شهر را در اولویت کاری قرار دهیم.

پناه همچنین از مسئولین خواست تا در تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر رونق تولید در حوزه کاری خود سعی و تلاش نمایند.

پناه از آمادگی کامل مجموعه شورا در همکاری با ادارات و نهادهای موجود در شهر در چارچوب قانون را اعلام نمود و از مسئولین محترم خواست که به صورت منظم در جلسات شورای شهر حضور بهم رساندند.

ایشان همچنین به تشریح برنامه های شورا و شهرداری در سال ۹۸ پرداخت و از زحمات کلیه کسانی که در اسکان مسافرین نوروزی در ایام بارندگی همکاری داشتند تقدیر ویژه بعمل آورد.

حاج سید عبدالهادی طالبی امام جمعه شهرضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان فضائل ماه شعبان پرداخت و افزود: پیامبر اسلام می فرماید یکی از درهای بهشت امام حسین (ع) می باشد و هرکس ایشان را انکار کند خداوند بهشت را بر او حرام می کند.

طالبی همچنین به همشهریان توصیه نمود تا با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به یاری سیل زده ها بشتابند.

ایشان در مورد هجمه اخیر شیطان بزرگ در قراردادن سپاه بعنوان نیروی تروریست بیان داشت :دشمن از روی سردرگمی و عدم توانائی در روبه رو با این نهاد ارزشمند که مایه افتخار نظام و کشور هست این اقدام را انجام داده است . طالبی از اهالی مردم شریف شهر در اسکان مسافران نوروزی و ایجاد محیطی امن برای آنها در این ایام تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه افزود: شهر دالکی بعنوان دروازه ورودی استان باید مسئولان استانی و شهرستانی نگاه ویژه ای از لحاظ اعتبارات داشته باشند .

مهندس جاودانی شهردار در ادامه جلسه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک اعیاد شعبانیه به ارایه گزارش ستاد سفر نوروزی پرداخت و بیان داشت با اقداماتی که صورت گرفته موجب رضایتمندی مهمانان نوروزی را فراهم آورده است و این محقق نمی شد مگر با همکاری ادارات و نهادهای شهر .

جاودانی به ارائه گزارش اقدامات در سال ۹۸ پرداخت و اولویت کاری مجموعه شهرداری تکریم ارباب رجوع و توسعه همه جانبه شهر با همکاری سایر نهادها و ادارجات شهر را برشمرد.

شهردار دالکی از همکاری مجموعه شورا و روسای ادارجات در مدت خدمت خود در شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان جلسه توسط امام جمعه شهر بمناسبت روز پاسدار با اهدا لوح سپاس از سرگرد شهدوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج مصطفی خمینی شهر تقدیر بعمل آمد

.

شهرداری دالکی