کد خبر: 18806
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 23   20 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

افتتاح مرکز نیکو کاری جواد الائمه (ع) در شهر دالکی

باحضور مدیرکل کمیته امداد امام(ره) صورت گرفت:

باحضور مدیرکل کمیته امداد امام(ره) صورت گرفت:افتتاح مرکز نیکو کاری جواد الائمه (ع) درشهر دالکی

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی:

بمناسبت میلاد سراسر نور کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) شهر با همت و تلاش ستاد نمازجمعه و اعضای فعال شورای اسلامی شهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی کمیته امداد امام خمینی (ره)،شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی و اصحاب رسانه در دفتر شورای اسلامی شهر افتتاح گردید

.

حاج آقا طالبی امام جمعه شهر ضمن خیرمقدم و تبریک بمناسبت میلاد امام حسن (ع) و قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین ، از زحمات و تلاشهای رئیس و اعضای شورای شهر برای پیگیری افتتاح این مرکز در شهر قدردانی نمود و از مساعدت مدیران و مسئولان نهاد کمیته امداد استان و شهرستان نیز تقدیر کرد.

طالبی گفت : رسول گرامی اسلام در معرفی اهل بیت می فرماید: اگر شخصیت علمی در دنیا بخواهد مجسم گردد هر آینه بصورت امام علی (ع) تجسم پیدا می کرد و اگر فضل و فضیلت در عالم بخواهد مجسم شود هر آینه در شکل و شمایل امام حسن (ع)مصور می شد

.

در ادامه آقای وحید ترکی نایب رئیس شورای شهر گزارشی از عملکرد شورا ،ستادنمازجمعه و افراد خیر شهر در کمک رسانی به نیازمندان در بخش های مختلف را جهت حاضرین ارائه نمود.

ترکی گفت: باتوجه به شرایط بد اقتصادی خوشبختانه امسال بیشترین میزان افطاری در ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

ترکی اضافه کرد: معرفی افراد بی بضاعت جهت مداوا به شهرهای مختلف،کمک به ساخت و سازهای افراد بی بضاعت و مشارکت شهرداری دراین امر،فرستادن افراد بی بضاعت به سفرهای زیارتی از اقدامات دیگر برشمرد

.

اصغر لطفی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات برای حاضرین بیان داشت : جهت استفاده بیشتر از ظرفیت مردم در راستای فقر زدائی و کمک به نیازمندان ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح شهرها و روستاها و برخی محلات در دستور کار قرارگرفت.

لطفی گفت: این مراکز در حوزه های مسائل فرهنگی،مسکن ،اشتغال، معیشت خانواده ها ودرمان فعالیت خواهند نمود. اصغر لطفی اضافه نمود : در دهه اول ماه مبارک رمضان کمک های مردمی بالغ بر ۷ میلیارد تومان بوده و در طرح اکرام ایتام در همین مدت بالغ بر ۱۵۰۰خیر نام نویسی کرده اند.

ایشان ابراز داشت: مرکز نیکو کاری شهر دالکی تنها مرکز نیکو کاری که با اتحاد وهمدلی در مرکز شورا با محوریت امام جمعه شهر فعالیت خود را شروع کرده و همین امر نوید بخش فعالیت های خوبی در راستای فقر زدائی و کمک به نیازمندان هست.

در این مراسم درخواست نمایندگی کمیته امداد امام (ره) بصورت مکتوب توسط شورای اسلامی شهر تقدیم آقای لطفی مدیر کل گردید.

بعد از این مراسم حاضرین در ضیافت افطاری که بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) توسط ستاد نماز جمعه شهر تدارک دیده شده بود شرکت کردند

شهرداری دالکی