شهر دالکی برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی آماده می شود.
شهردار دالکی:شهر دالکی برای استقبال با شکوه از مهمانان نوروزی آماده می شود.
كدخبر: 17793
1397/12/18

شهردار دالکی از آمادگی شهرداری و شهروندان این شهر برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی :

عباس جاودانی :شهر دالکی،یکی از زیباترین شهرهای استان بوشهر و به تعبیری دروازه ورودی استان بوشهر محسوب می شود. وی افزود:وجود نخلستانهای زیبا و چشم نواز، در ورودی این شهر از سمت استان فارس،زیبایی دوچندانی به شهر دالکی بخشیده و از مسافران محترم نوروزی دعوت می کنیم از شهر زیبا و دل انگیز ما دیدن نمایند.

جاودانی بیان داشت:شهر دالکی،مشاهیر زیادی را در دل خود پرورانده که شاخص ترین آنها،پروفسور احمد دالکی،پدر علم نجوم آماتور ایران می باشد.

شهردار دالکی ابراز داشت:شهر دالکی علاوه بر نخلستانهای زیبا،جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که می توان به کاروانسرای مشیر الملک،منطقه زیارتی سیاحتی امامزاده احمد و چشمه آبگرم دالکی که خاصیت درمانی هم دارد اشاره کرد.

جاودانی با اشاره به آماده سازی شهر برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی ابراز داشت: از ماه های گذشته،برنامه زیباسازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی را آغاز کردیم و بحمدلله با تلاش نیروهای خدوم شهرداری و حمایت های مجموعه شورا و مردم،شهر برای استقبال باشکوه از هموطنان عزیز آماده می شود.

وی افزود:کاشت گل و درخت و درختچه،رنگ آمیزی جداول،خیابانها،پارک ها و سطح شهر از جمله برنامه های ما برای آماده سازی پیش از نوروز بوده است.

شهردار دالکی خاطرنشان کرد:انشالله در روز اول فروردین،مراسم استقبال از مهمانان نوروزی را خواهیم داشت و برای ایام نوروز نیز برنامه های فرهنگی خوبی تدارک دیده شده است. جاودانی در پایان از هموطنان عزیز دعوت کرد تا از شهر زیبای دالکی در استان زرخیز بوشهر دیدن نمایند.

منبع:
بازگشت به بالا